2014. március 27., csütörtök

Sikerült!

Mindenki a forrás vízhez rohant és valamivel vizet mert ki belőle. Rebecca, Jake és Cat a kezükkel merték ki a vizet, Jimmy egy nagy hűtőtáskával ami fogalmam sincs, hogy hogy került ide, Billi egy nejlon zacskóval, Ben egy tányér alakú nagy sziklával és mi Amyvel eltereltük a lény figyelmét amíg a többiek lelocsolják őt. De hirtelen a lény elkapta Rebeccat...
- Ne Rebecca neeee!
- Segítség! segítség! segítség!
- Mindjárt kiszabadítalak onnan kislányom... - Szaladt ki a számon mire Rebecca:
- Segíts anyu segíts már! Mindjárt meghalok!
Amikor meghallottam az anya szót a gyomrom görcsbe rándult a szívem hevesen dobogni kezdett már alig bírtam visszatartani a könnyeimet.
- Ha rajtam múlik nem halsz meg kicsim!
Ezzel elvettem Jimmytől a hűtőtáskát jó mélyen a forrás vízbe merítettem és ráöntöttem a lényre. A lény abban a pillanatban elengedte Rebeccat. Gyorsan odarohantam a kezembe fogtam és visszasiettem vele a többiekhez. A lény pedig elkezdett szétfolyni. A nagy szilárd halmazból lett egy nagy folyékony cucc.
- Emberek! Most kaptam a hívást, hogy holnap már itt lesz a hajó! El kéne tervezni, hogy hogy jutunk el addig!
- Rendben! Egyben biztos vagyok! A gyerekek velem lesznek egész végig! Vállalom a felelősséget!
- Jól van Becky akkor a gyerekek veled lesznek! De, hogy jussunk el a hajóig?
- Kéne építeni valami szerkezetet!
- Igen de mégis milyet?
- Én tudok olyan szerkezetet építeni amiből folyamatosan forrásvíz jön ki! - Kiáltotta Cat. - És megtudom tanítani Rebeccanak és Jakenek!
- Jó akkor ők csinálják a fegyvereket!
- Mennyi kéne belőlük?
- Legalább 100 darab de lehetőleg több legyen.
- De ezek nem kicsi fegyverek!
- Akkor elég belőle 100.
- Rendben! Gyertek kezdjük el csinálni őket!
Egy óra múlva...
- Már kész van 10 darab fegyver!
- Jimmy! Én nem hittem volna, hogy 1 méteresek ezek a fegyverek! De mindegy! Legalább sok víz fér el bennük!
- Lehet, hogy sok fér el bennük de nem neked kell megtöltened, hanem nekem! - Szólt Billi.
- Nyugodj meg kicsi szívem! Megyek és segítek neked!
- Tényleg segítesz nekem én kicsi Jimmy macim?
- Igen segítek neked én kicsi Billi nyuszim!
Ezzel Jimmy ott hagyott engem egyedül. Engem. Azt aki összehozta élete nagy szerelmével...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése