2014. március 18., kedd

A fog rejtélye


- Jimmy megvan már az eredmény?
- Egy pillanat és máris mondom!
Amíg az eredményt vártam a gyerekekkel ismerkedtem.
- Mikor születtetek?
- Én 2000. június 15. - Felelte vidáman Jake.
- Én pedig 2002. április 10. - Mondta Rebecca.
- Én vagyok a legfiatalabb, mert én 2007. január 1.
- Akkor Rebecca te nemsokára 12 éves leszel, Jake pedig 14. És eddig, hogy teltek a szülinapjaitok?
- Amikor anyuék még velünk voltak akkor volt egy nagy, nyers gyümölcskehely. Amióta nincsenek azóta csak elénekeljük egymásnak, hogy boldog szülinapot.
- Értelek titeket! Tehát még sosem volt tortátok? - Értetlenkedett Amy.
- Mi az a torta?
- Hagyjuk Jake. De ígérem neked ha eltudunk innen menni akkor szerzek nektek egy jó nagy tortát.
- Becky gyere kész van az eredmény a fogról!
- Rohanok!
- Emlékszel a múltkor az volt, hogy halhatatlan.
- Igen emlékszem miért kérded?
- Mert most kiderült, hogy ez nem így van! Egy bizonyos forrásvíz megtudja ölni.De csak akkor hogyha litereket öntünk rá.
- Szerinted ez a víz ami itt van az megölheti őt?
- Nagy valószínűséggel igen.
- Ezek szerint eltudunk menni innen?
- Igen! - Vágott közbe Billi.
- Mégis, hogy hogyha a hajónkat szétszedték?
- Úgy, hogy egy másikat értünk küldenek!
- De mi van ha azt is szétszedik?
- Akkor küldenek még egyet és legalább többen leszünk itt!
- Jó! Szerintetek közöljük ezt a hírt a többiekkel?
- Ne közöljétek mert ez még nem biztos! Sőt még az se biztos, hogy addig mindenki túléli ezt a rémálmot!
- Rendben!
Ezzel otthagytam a kapitányt, a szívem újra normálisan dobog és lehet, hogy kijutunk erről a szőrnyű helyről és szerezhetek Jakenek egy jó nagy tortát amire annyira kíváncsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése