2014. március 18., kedd

Jake megszólal

Amikor Cat magához tért, Rebeccát és Jake-et visszaengedtük hozzá. Mind a ketten mosolyogva rohantak oda hozzá, amikor hirtelen...
- Cat ezt hogy élted túl? Jól vagy? Nem fáj semmid?
- Jézusom! Jake! Te újra megszólaltál! Újra beszélsz és ezt mind Catnek köszönhetjük! - Kiabált Rebecca.
- Emberek! Igazán nagyon örülök és szerintem mindenki más is örül annak, hogy Cat itt van köztünk és, hogy Jake újra megszólalt, de van egy nagy problémánk.
- Mégis micsoda? - Kérdezte Amy.
- Nem találom sehol sem Ben-t.
- Hé! Ezt ti is halljátok? Valaki a sziklát piszkálja!
- Valaki gyorsan gurítsa el azt a sziklát! Biztos, hogy Ben az!
- De mi van ha mégsem ő az! Mi van ha valamelyik lény karmolássza azt a sziklát!
- Igaza van Billinek! Ha Ben lenne az már rég odébb gurította volna a sziklát majd vissza tette volna a helyére!
- Ez meglehet! A biztonság kedvéért valaki nézze meg ki vagy pontosan mi van a barlang bejárata előtt.
- Én megnézem! - Jelentettem ki halkan.
Majd odaléptem a sziklához, egy kicsit odébb görgettem de csak annyira, hogy egy rés  keletkezzen majd kinéztem azon. Nem láttam semmit. Amikor jobbra pillantottam láttam, hogy Ben fut a szikla felé és közben ezt kiabálja:
- Toljátok el a sziklát! Toljátok el!
Én gyorsan eltoltam Ben négykézláb bemászott és gyorsan visszatettük a sziklát sz eredeti helyére.
- Ben mit csináltál te odakint?
- Én csak mintát kerestem.
- És mégis milyen mintát? Mert mi már mindenből vettünk mintát!
- Ez nem igaz!
- Mondj egy dolgot amiből nem vettünk még mintát!
- Például a különös lény fogazatából amiből most vettem mintát!
- Jézusom Ben! Te az életedet kockáztattad egy rohadt fogért? Te nem vagy normális.
- Szerintem teljesen normális dolog az, hogy valakit érdekel ez a lény!
- Mindegy hagyjuk! Az a lényeg, hogy te megmenekültél!
Ezzel gyorsan visszamentünk a többiekhez.
- Nézzétek kit találtam aki épp a barlanghoz sietett!
- Ben! - Kiáltott fel mindenki a gyerekeket kivéve akik nem tudták, hogy kiről van szó.
- Hozott egy mintát! Jimmy megtudod vizsgálni?
- Természetesen! A vizsgálati és az orvosi eszközöket sikerült megmentenem a hajóról.
- Rendben! Akkor Ben odaadnád neki a fog mintát?
- Igen, Becky odaadom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése