2014. március 10., hétfő

1. nap - Tudomás az utazásról

Üdv a nevem Becky Lawrence! Egy 22 éves űrkutató vagyok. A leghosszabb idő amit az űrben töltöttem öt év volt. 17 éves koromban kerültem oda és nemrég tértem vissza. Azóta elhívtak egy másik bolygóra a Démotonra. Ma találkozom a legénység többi tagjával. Tudtommal egy lánycsapat fog az űrbe menni. A Démotonon vizsgálatokat fogunk végrehajtani, hogy megtudjuk élnek-e ott idegen lények vagy van-e bármi különös dolog. Ezt mind azért kell véghez vinnünk mert a főnökünk Bob Rogers embereket akar letelepíteni a bolygóra. Amikor ezt meghallottam el se tudtam hinni, hogy Bob miatt kockáztatjuk az életünket. Nemsokkal később már ott is voltam a kilövőállomáson. Nagyon megdöbbentett amit láttam. Mert nekem azt mondták, hogy egy lánycsapat megy az űrbe, helyette egy fiúcsapat és velem együtt három lány. Mármint nem pontosan fiúcsapat mert csak négyen vannak. Először természetesen a két másik lányhoz mentem. Így köszöntöttem őket:
- Sziasztok a nevem Becky Lawrence, 22 éves vagyok és űrkutató!
- Szia! Én Amy Fisher vagyok!
- Én pedig Mary Cardiff!
- És mond csak Amy te mit dolgozol?
- Én is űrkutató vagyok úgy, mint te.
- És Mary te is űrkutató vagy netán?
- Nem drága Becky én vagyok a szakács.
- Ó, alig várom, hogy megkóstoljam a főztödet drága Mary! De én most megyek és bemutatkozom a fiúknak is! Sziasztok!
Ezzel otthagytam őket. Majd a négy fiúhoz léptem. Őket is valahogy efféle képen köszöntöttem:
- Sziasztok a nevem Becky Lawrence, 22 éves vagyok és űrkutató!
- Hali! Én Joe Franklin vagyok! Ők itt Ben Thatcher, Billi Turner és Alfred Temple.
- Rendben és ti mit dolgoztok a hajón?
- Mind űrkutatók vagyunk! - Válaszolt mindenki helyett Joe.
- De hát akkor ki a kapitány?
- Én vagyok!
Lépett a hátam mögé egy férfi, aki az árnyékából ítélve magas volt.
- Én Jimmy Harper!
Tehát nem négyen hanem öten vannak a fiúk.
- Sz..szia Jimmy én Be..Becky Lawrence vagyok! Nagyon örülök, hogy megismerhettelek téged és a többieket de én most megyek a lányokhoz! Sziasztok!
Nem tudom mi ütött belém de amikor megláttam a szívem gyorsan zakatolni kezdett, megállás nélkül csak zakatolt és zakatolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése