2014. március 26., szerda

Ez, hogy jött be ide?

A szívem majd megszakadt amikor megtudtam, hogy... hát... ő..nem a nőket szereti. Annyira meglepődtem, hogy... hogy szavakba se tudom önteni. Miért mindig a helyes fiúk! Miért?! Csak ez járt a fejemben minden egyes nap, amikor egyik nap hirtelen Jimmy...
- Becky! Ide tudnál jönni egy pillanatra szükségem lenne rád...
Már azt hittem, hogy talán megváltozik a kedvemért és együtt élhetjük le az életünket mint ahogy a filmekben szokott lenni de...
- Figyelj! Szóval arról lenne szó, hogy...
- Igen? - Kérdeztem, miközben a lepkék felkeltek a gyomromban és görcsöltem.
- Hogy szeretném ha...
- Igen? - Már egyre jobban érdekelt, hogy mi lehet ennyire fontos neki...
- Szóval beszélnél Billivel helyettem? Én nem merem megszólítani pedig...pedig olyan helyes és tudod... hát...
- Rendben beszélek vele. - Mondtam, miközben a szívem újra összetört.
Elindultam Billi felé.
- Szia Billi! Csak azt szeretném megkérdezni, hogy... hát, hogy... tetszik-e neked valaki innen?
- Mint például? Te?
-Nem, nem ne értsd félre a dolgot én nem...
- Hát akkor meg ki? Talán Amy?
- Nem, nem is Amy hanem... - Fordultam hátra és ránéztem Jimmyre.
- Akkor meg kicsoda!?
- Ömm... hát..Jimmy.
- Ezt most komolyan mondod?
- Igen Jimmy azt szeretné, hogy ti ketten együtt legyetek...
- Ez esetben a válaszom.... igen! Nekem Jimmy már régóta tetszik de nem tudtam, hogy én is tetszem neki! Ezerszer is igen! Végre valóra vált az álmom!
Visszamentem Jimmyhez és elmondtam a jó hírt. Nagyszerű! Életem nagy szerelmét összehoztam egy társammal. Na mindegy. Úgy se lett volna nála esélyem.
- Hé! Emberek ezt ti is halljátok?
- Igen! Ez olyan mint az a lény! - Kuporogtunk össze egy kupacba.
- Ben gyere gyorsan ide!
- Miért ide úgy se jöhet be!
- Akkor, hogy került a hátad mögé?
- E...ezt meg, hogy érted? - Fordult hátra majd odarohant hozzánk.
- Ez, hogy jött be ide?
Jimmy gyorsan a bejárathoz rohant és visszatette a sziklát mert valaki nem tette vissza.
- Gyorsan egyszerre elindulunk és mindenki hoz forrás vizet és leöntjük vele. És öt, négy, három, kettő, egy és indulás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése