2014. március 19., szerda

Jimmy

- Jimmy mikor mondjuk el a többieknek, hogy visszatérünk a földre?
- Szerintem most már igazán elmondhatjuk nekik. Téged bízlak meg azzal, hogy elmond.
- Hé! Emberek! Egy kis figyelmet szeretnék! Nagy bejelentésem van!
- Mégis micsoda? - Kérdezte Amy miközben bamba képet vágott.
- Nagy esély van arra, hogy visszakerüljünk a földre.
- És mégis mikor?
- Egy év múlva ideér értünk a hajó és újabb egy év mire visszaérünk.
- Ez nagyszerű! Két év múlva otthon lehetek! De addig életben is kéne maradnunk valahogy! És különben is, hogy fogunk eljutni a hajóig ha ezek a lények itt vannak.
- Erről is épp most akartam beszámolni. Tehát. Ezeket a lényeket egy bizonyos forrásvíz nagy mennyiségben eltudja pusztítani.
- Becky! Ha kijutunk innen mi lesz velünk? - Kérdezte Rebecca.
- Nem tudom kicsim, nem tudom.
Jimmy odalépett hozzám, a szívem megint szélsebesen dobogni kezdett és a gyomrom felkavarodott.
- Szerinted mi legyen a gyerekekkel? - Kérdeztem aggódó anya módjára.
- Nekik családra van szükségük. Nagy valószínűséggel árvaházba kerülnek.
- És arra nincs semmi esély, hogy valaki tőlünk örökbe fogadja őket?
- Te örökbe szeretnéd őket fogadni?
- Igen! Annyira a szívemhez nőttek. Nem akarom, hogy valami rossz emberhez kerüljenek.
Ezzel otthagytam és a gyerekekhez léptem:
- Mit szólnátok ha miután visszamentünk a földre nálam laknátok?
- Becky te leszel az új anyukánk?
- Ha ti is akarjátok akkor igen!
- Mi nagyon szeretnénk anya!
Amikor kimondta az "anya" szót elérzékenyültem és sírni kezdtem.
- Ne sírj anyuci! Ha te is sírsz akkor én is sírok kérlek ne!
Abbahagytam a sírást megöleltem őket és visszamentem Jimmyhez. Ráakartam jönni, hogy van-e nála esélyem. Ha igen akkor ő lehetne a gyerekek apukája. Gondoltam magamban most vagy soha.
- Jimmy azt sze...szeretném me...megtudni, ho..hogy neked van-e barátnőd vagy fe... feleséged?
- Nincs. Miért kérded?
- Hát tudod arra gondoltam, hogy te és én... tudod...
- Ohh, Sajnálom Becky! De én...Hát, hogy is mondjam el...
- Mond csak nyugodtan!
- Hát én... Meleg vagyok! Sajnálom! Te egy igazán rendes lány vagy! De nem veled van a baj! Hanem én vagyok... tudod...hát... meleg.
- Persze! Értem! Akkor én megyek vissza a gyerekekhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése