2014. március 14., péntek

Ismerkedés a gyerekekkel

A barlangban volt meleg és hideg víz is. Többféle különös alakú fák és bokrok amik furcsa gyümölcsöket avagy zöldségeket teremtek. Nem tudtam visszafogni magam. Elővettem néhány tasakot és mintát vettem az élelemből és a vízből is. Amikor befejeztem megláttam két gyereket akik a sarokban kuporodtak. Közelebb léptem hozzájuk mire ők egyszerre megszólaltak:
- Ne tessék minket bántani!
- Nyugodjatok meg, a nevem Becky és én nem foglak titeket bántani. Hogy hívnak titeket?
- Én...én Rebecca vagyok ő pedig Jake.
- És Jake te hány éves vagy?
- Ő nem beszél mióta anya és apa elmentek a barlangból. De amúgy 13 éves.
- Értem. És te hány éves vagy?
- 11.
Épp beleakartam harapni egy furcsa gyümölcsbe vagy nem is tudom mibe amikor hirtelen...
- Ne tessék beleharapni!
Szólalt meg egy teljesen idegen gyerekhang.
- Honnan jött ez a hang? Gyerekek rajtatok kívül él itt valaki ebben a barlangban?
- Nem, én ilyenről nem tudok.
Majd az egyik szikla mögül előjön egy szőke, kócos hajú kislány aki szakadt, sáros ruhában volt.
- Ne tessék megenni mert megtetszik halni tőle!
Én annyira megijedtem, hogy a földre dobtam a különös gyümölcsöt vagy tudom is én micsoda volt az.
- Te meg kicsoda vagy?
- Én Cat vagyok. A két űrhajós utolsó gyereke.
- Jézusom Cat te vagy az? Azt hittem, hogy te anyáékkal együtt...
- Nem, én megtudtam menekülni mert anya elbújtatott. Egy réshez tett ami ebbe a barlangba vezetett. Négy éven keresztül ott mászkáltam és most végre eljutottam eddig. - Ahogy kimondta ezeket összeesett.
- Valaki hozzon egy kis vizet és egy kis élelmet! - Kiáltottam fel, majd a lányhoz siettem.
- Cat hallasz engem? Cat kelj föl! Cat hallasz? - Majd egy halk nyöszörgést hallgattam.
- I...i...igen i..itt vagyok. De...de mi történt?
- Az egyik pillanatról a másikra estél össze! De azért jól vagy? Gyere igyál egy kis vizet!
- Persze jól vagyok.
- Cat te hány éves vagy?
- Én...én 7 éves vagyok.
-Rendben és mi a teljes neved?
- Cat Benton.
- Jól van! Nagyon ügyes vagy! Mindenki megnyugodhat teljesen magánál van! Gyere feküdj ide ezekre a puha levelekre. Jó? Biztos, hogy jól vagy? Nem fáj semmid?
- Nem teljesen jól vagyok. Ez egészen biztos.
- Rendben akkor mi most hagyunk téged pihenni. Gyertek gyerekek egy kicsit arrébb had pihenjen nyugodtan.
Mindkét gyerek sírva jött arrébb Cattől aki kezdett magához térni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése